Uporaba umetne inteligence (AI) je v porastu in resnično navdušujoče je videti, da se podjetja bolj in bolj obračaju k pomoči AI, kar je danes bolj pomembno kot kdaj koli prej. Iščejo se inovativni načini zagotavljanja rešitev za obvladovanje kriznih razmer, manjšajo se stroški, na novo se definirajo sodelovanje in povezovanje s strankami, pospešuje se sprejemanje odločitev.
Po celem svetu se pojavaljajo zelo dobri primeri podjetij, ki s pridom izkoriščajo AI.
Obseg kriznega upravljanja
Na frontni liniji se na Azure AI zanašajo v ameriških službah za prvo posredovanje (nujna medicinska pomoč, gasilci, policija). Azure AI jim pomaga obravnavati ogromne mase ljudi, ki potrebujejo pomoč in oskrbo, s pomočjo triažnega postopka, s katerim sprostijo kar nekaj zaposlenih, ki se lahko ukvarjajo z drugimi zadevami. Na primer, izvajalci zdravstvenih storitev so ustvarili več kot 1400 botov s pomočjo storitve Healthcare Bot, s čimer so več kot 27 milijonom ljudem pomagali do kritičnih zdravstvenih informacij. Ameriški centri za nadzor in preprečevanje bolezni so izdali ocenjevalnega bota COVID-19, ki ga poganja Azure Bot Service. Motorola Solutions pa poleg govornih in jezikovnih storitev uporablja Azure Bot v svojem glasovnem asistentu za javno varnost – ViQi, ki 911 dispečerjem pomaga osredotočati se na najpomembnejše.
Realizacija zmanjševanja stroškov
Azure AI pomaga tudi pri optimizaciji poslovanja in s tem posledično pri zmanjševanju stroškov. KPMG je zgradil rešitev za analizo tveganj in goljufij z uporabo govornih in jezikovnih storitev za racionalizacijo prepisovanja in prevajanja klicnih centrov. S tem so zmanjšali porabo časa, stroške in trud za kar 80%. Norwegian Hull Club, zavarovalnica za vzajemno pomorsko zavarovanje, je zgradila rešitev za rudarjenje znanja s pomočjo Cognitive Search, s čimer lahko zaposleni dostopajo do arhiviranih dokumentov. Na ta način so postopek skrajšali iz ure na minuto in jim pomagali ustvariti pomembne prihranke. Duck Creek uporablja Cognitive Search in Azure Synapse Analytics, da bi zavarovalnicam ustvarili rešitev za upravljanje škode, s tem pa bi prihranili operativne stroške z zmanjšanjem napak pri škodi in minimiziranjem prevar.
Pospeševanje pri odločanju
Glede na hitrost sprememb se morajo organizacije premikati naprej z okretnostjo, vpogledi in samozavestjo. Carhartt je s pomočjo Azure Machine Learning določil lokacije novih trgovin. Ta mesta so presegla cilje prihodkov za kar 285 odstotkov.
Tibco pomaga terenskim analitikom, da pospešijo odločanje za vzdrževanje obratovanja elektrarn z uporabo Anomaly Detector in Text Analytics. Wilson Allen pomaga odvetniškim pisarnam po celem svetu pri avtomatizaciji procesov na papirju s pomočjo Form Recognizer in Text Analytics za iskanje novih priložnosti za razvoj poslovanja. PwC je s Cognitive Search razvil rešitev, s katero finančnim institucijam pomaga pri izpolnjevanju regulativnih zahtev s hitrim določanjem ustreznih informacij v z besedami natrpanih pravnih dokumentih.
Rešitev TalentCloud uporablja Azure Machine Learning, kmetom pa pomaga povečevati svoj pridelek, zmanjševati onesnaževanje in izboljševati kvaliteto hrane z zagotavljanjem priporočil za upravljanje pridelkov in nadzorom namakalne opreme. Pri Scandinavian Airlines (SAS) so uporabili nove zmogljivosti strojnega učenja v Azure Machine Learning za odkrivanje goljufivih transakcij z 99 odstotno natančnostjo.
Ponovno določanje angažiranosti strank
Ponudba in razvoj učinkovitejših in prilagojenih izkušenj se še naprej razvija v vseh organizacijah, pa naj bodo to klicni centri, ali pa učilnice in šole. Vodafone je ustvaril TOBi, klepet za pomoč strankam z Microsoftovimi govornimi in jezikovnimi storitvami. Stranke lahko s pomočjo TOBi-ja hitreje opravijo svoje stvari in sprostijo podporne zastopnike, ki se lahko bolje osredotočijo na zapletene primere strank. Podobno so pri Universal Electronics razvili navideznega asistenta, ki omogoča glasovno krmiljenje na tisoče potrošniških naprav, kot so univerzalni daljinci in pametni termostati. V bančništvu je Insight Enterprises ustvaril rešitev za samopostrežne kioske z uporabo vizije, govora in jezikovnih storitev za bolj intuitivno uporabniško izkušnjo. Na področju izobraževanja se razvijajo nove rešitve, ki jih poganja Azure in omogočajo učenje na daljavo. Na primer, izobraževalna skupina TAL uporablja sposobnost ocenjevanja izgovorjave v Microsoft Speech storitvi, da pomaga učencem pri oddaljenih predstavitvah in tujih jezikih. Wakelet in Nearpod pomagajo učencem izboljšati bralne spretnosti z uporabo programa Immersive Reader.
Inovativnost organizacij navdihuje druga podjetja in organizacije, ki lahko na vprašanja in izzive jutrišnjega dne odgovorijo že danes.
Kako pa vi uporabljate umetno inteligenco in strojno učenje?